Dziewiętnastego maja tego roku rozpoczął się turnus rehabilitacyjny w którym wzięło udział siedemnastu mieszkańców naszego Domu. Celem podróży było Bursztynowe Wzgórze Family Resort w miejscowości Sianożęty k. Ustronia Morskiego. Jest to komfortowy ośrodek wczasowy, położony blisko morza.

Zamieszkaliśmy w trzyosobowych pokojach z łazienkami. Obfite i zróżnicowane posiłki w formie szwedzkiego stołu oraz zimne i ciepłe napoje bardzo przypadły nam do gustu. Dzień rozpoczynaliśmy pobudką i gimnastyką przy muzyce, na świeżym powietrzu. Po śniadaniu obowiązkowo rehabilitacja. Były to  2-3 zabiegi rehabilitacyjne (laseroterapia, magnetoterapia, światłolecznictwo, masaż automatyczny Medy Jet, oraz inhalacje aparaturą ultradźwiękową) w każdy dzień zabiegowy wg zaleceń lekarza.

Już w niedzielę ruszyliśmy do miasteczka na zakupy. Każdy mógł wybrać sobie pamiątkę jaką chce przywieźć znad morza. Po obiedzie krótki spacer promenadą. Dzień zakończył się wspaniałym występem grupy cyrkowej. W poniedziałek zwiedzaliśmy Skansen Chleba w Ustroniu, gdzie każdy mógł  upiec bułkę wcześniej przez siebie zrobioną. Wieczorem ognisko, pieczone kiełbaski i muzyka na żywo. Następnego dnia otrzymaliśmy  darmowe wejściówki do aquaparku Helios w Ustroniu Morskim. Żal było nie skorzystać. Powrót zapewniła nam zabawna ciuchcia.  W środę zabawa z klaunami i wycieczka do Western Park- miasteczka jak z Dzikiego Zachodu. Po tych atrakcjach zrobiliśmy sobie dyskotekę i słodki poczęstunek pod namiotem. W czwartek wybraliśmy się promenadą na lody i ciastka do kawiarni nad brzegiem morza, a po południu zrzucanie kalorii na boisku i relaks przy muzyce. W piątek ostatnie zabiegi rehabilitacyjne, pożegnanie z morzem, wspólna kawa i…trzeba się pakować. Bardzo aktywny tydzień, ale będzie co wspominać.